Մեր կատարած աշխատանքները

Պորտֆոլիո

  • SMM
  • Վեբ Կայք
  • Գրաֆիկ դիզայն

Արդյունք 1

Post Engagment տեսակի գովազդ է, Մանկական տորթ ՌԴ-ում Գովազդի վրա ծախսվել է 1,96$ Ժամանակահատված 24 ժամ Տեսանելիություն 592 Ներգրավվածություն 83 ER 14% Այսինքն տեսնողների 14 % -ը ներգրավվել է Նորման 4-5 % է Ունեցել ենք 2 պատվեր ,յուրաքանչյուրը 2500 ռուբլ.



Արդյունք 2

Էջի բաժանորդների թիվը աճել է 82-ով Գովազդի ժամանակահատված 4օր Գովազդի վրա ծախսվել է 5 $ ER 4.7 % ՝ Նորմայից 2 % բարձր



Արդյունք 3

Post Engagment տեսակի գովազդ է, Ճապոնական սեղաններ Գովազդի վրա ծախսվել է 21,67 $ Ժամանակահատված 72 ժամ Տեսանելիություն 22,248 Ներգրավվածություն 1513 ER 6,8 % Այսինքն տեսնողների 6,8 % -ը ներգրավվել է Նորման 4-5 % է Ունեցել ենք 1 պատվեր 2500ԱՄՆ դոլար Արժողությամբ 1 հաճախորդի ձեռք բերման արժեքը 21$ CPE-1 ներգրավածության արժեքը 0,01$



Արդյունք 4

Video Views տեսակի գովազդ է Նպատակը եղել է վիդեո դիտումները: Գովազդը 18 ժամ էր Ինչ ակտիվ երբ նկատեցինք ER 76%: Նորման 7% ն է: Մենք ավելի քանի 10 անգամ ավել գերազանցեցինք շեմը: 1035 հոգուց մեր գոհազդը դիտել է 803 հոգի: Ծախսել ենք 1,87$



Արդյունք 5

Իրականացրել ենք Traffic տեսակի գովազդ: Նպատակը դեպի կայք այցելություն ապահովելն է: CTR =3.6% ((331/9234)*100%) ,այսինքն 3.6%-ը այցելել է կայք, մինչդեռ նորման 2%ն է :Արդյունքը գերազանց :



Արդյունք 6

Post engagement տեսակի գովազդ է,բիզնեսը բյութի ոլորտի է,գտնվում է ԱՄՆ-ում։ Հաշվի առնելով,որ ԱՄՆ-ում գովազդի գինը բարձր է,սակայն ճիշտ թարգեթինգ կատարելով նվազագույն ծախսերով ստացել ենք հետևյալ արդյունքները։Ծախսվել է 20,14$,տևողությունը 30 ժամ,տեսանելիությունը 1090, ներգրավվածությունը (ER) 9%:Այսինքն գովազդ տեսնողների 9% ներգրավվել են։Նորման 4-5% է։ Ունեցել ենք 2 հաճախորդ յուրաքանչյուրը 700$ արժողությամբ։1 հաճախորդի ձեռքբերման արժեքը (CPC) 10,07$,ներգրավվածության արժեքը 0,21$:



Արդյունք 7

Տեղադրել ենք Post Engagments տեսակի գովազդ մանկական զարգացման կենտրոնի համար: Նպատակը աշխատակից գտնելն էր: Ունեցել ենք մոտ 3% ներգրավվածություն`50ից ավել նամակներ, զանգեր: Ընդունել ենք աշխատանք 7ին, որից կնտրենք 3-ը: Արդյունքը սպասվածից լավն էր:Մեկ հաճախորդի ձեռք բերման վրա ծախսել ենք ընդամենը 0.4$