ԲՐԵՆԴԻՆԳ

Ֆիրմային ոճը
դա կազմակերպության հիմքն է



Բրենդավորումը շուկայում առանձնանալու, ճիշտ ռազմավարական դիրք զբաղեցնելու և նպատակային լսարանի գիտակցության մեջ դիրքավորվելու առանցքային միջոց է: Բրենդինգը իրականում մարդկանց մոտ ձևավորում է մտավոր պատկեր այն մասին, թե ո՞վ ես դու, ինչո՞վ ես զբաղվում և ի՞նչ ես առաջարկում։ Շատ կարևոր է ապրանքային նշանի արտաքին տեսքը. այն պետք է իր մեջ կրի թե' ապրանքի, թե արտադրողի, թե' վերջինիս ուղղվածության մասին տեղեկատվություն: Մեկ ապրանքային նշանի տակ կարող են թողարկվել բազմատեսակ ապրանքներ:


Բրենդինգի նպատակը


Բրենդինգի միջոցով ստեղծվում է ընկերության, արտադրանքի կամ ծառայության վիզուալ պատկերը: Այն շուկայում ապրանքի դիրքավորման, թիրախային լսարանի հետ կապի հաստատման և առաջխաղացման համար է:


Այսպիսով, գրագետ նախագծված բրենդը օգնում է գրավել թիրախային լսարաններ, մոտիվացնում է մարդկանց կատարելու գնման որոշում,իսկ այդ հարցում Ձեզ կօգնի DaniSoft ընկերությունը




ԲՐԵՆԴԻՆԳ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆ ԻՐ ՄԵՋ ՆԵՐԱՌՈՒՄ Է.


1

Շուկայի և մրցակցային միջավայրի ուսումնասիրություն

2

Ընկերության անվանում

3

Լոգո

4

Կարգախոս

5

Սպառողների լսարանի հետազոտություն և վերլուծություն

6

Հաղորդակցման հարթակի մշակում

7

Մարքեթինգի նյութեր

8

Գովազդներ

9

Թռուցիկների դիզայն

10

Բիզնես քարտի դիզայն

11

Բրոշյուրների դիզայն

12

Բրենդբուքի ստեղծում

Ստացի՛ր Անվճար խորհրդատվություն

«Բրենդը շուկայի սպառողների վարքագծի վրա ազդող անվանում է»:
Ժան Նոել Կապֆերեր, HEC մենեջմենթի դպրոցի պրոֆեսոր, Ֆրանսիա

Դուք գրանցվել եք մեր մասնագետը կապ կհասատի Ձեզ հետ